Ewentualnie jedynym minusem był potrójny romans, ale po za tym podobało mi się bardziej niż książka i jak dla mnie jest to najmniej nudny film z całej serii o Śródziemiu.
Mój ranking: Powrót króla 10 Drużyna pierścienia 9,5 Pustkowie Smauga 9 Dwie wieże 8 Niezwykła Podróż 7,5 Bitwa pięciu Armii 6 Książki: Dwie wieże 10 Hobbit 9 Drużyna pierścienia i Powrót króla 8 Zarówno filmy jak i książki są na bardzo wysokim poziomie :)