Terminator2:Dzień sądu 10/10
Terminator:Ocalenie 9/10
Terminator 8/10
Terminator3:Bunt maszyn 5/10
A według was?
"Terminator 2: Dzień Sądu" 9/10
"Terminator" 8/10
"Terminator 3: Bunt Maszyn" 6/10
"Terminator: Ocalenie" 5/10
To i ja się dołączę:
Terminator - 10/10
Terminator 2 - 8/10
Terminator 3 - 6/10
Terminator 4 - 5/10
"Terminator 2: Dzień Sądu" 1010
"Terminator" 10/10
"Terminator 3: Bunt Maszyn" 8/10
"Terminator: Ocalenie" 7/10
"Terminator 2: Dzień Sądu" 10/10 + Ulubiony. FILM MISTRZOSTWO!
"Terminator" 9/10 + Ulubiony
"Terminator 3: Bunt Maszyn" 8/10
"Terminator: Ocalenie" 8/10 + Ulubiony
Terminator 2: Dzień Sądu 10/10
Terminator: 9/10
Terminator: Ocalenie 7/10
Terminator: Bunt Maszyn 6/10
Terminator 2 : Dzień Sądu 10/10
Terminator 9/10
Terminator 3 : Bunt Maszyn 7/10
Terminator : Ocalenie 5/10
Terminator: Ocalenie: 10/10
Terminator 2: Dzień Sądu: 9/10
Terminator: 9/10
Terminator 3: Bunt Maszyn: 7/10
Hmm... Chyba jestem jedyny który najwyżej ocenił Ocalenie ^^. Oj szykuję się nagonka... :P
Terminator 1 - 9/10
Terminator 2 - 9/10
Terminator 3 - 2/10
Terminator Ocalenie - 3/10
Terminator: Ocalenie 9/10, a resztę muszę sobie przypomnieć, bo już je zapomniałem:).
Terminator - 8/10
Terminator 2 - 9/10
Terminator 3 - 3.5/10
Terminator 4 - 7.5/10
Ogólnie to ta cała nagonka na Ocalenie jest jakaś z dupy wzięta. Czytajac najpierw opinie na fw, tak się zniechęciłem do obejrzenia, że zrobiłem to dopiero jakiś tydzień temu. I co się okazało? McG nakręcił naprawdę fajny film, od strony audiowizualnej mistrzowsko, scenariuszowej wiadomo - gorzej, ale takie prawa action/s-fi. Także mój apel, nie czytac ignorantów.
Terminator - 9/10
Terminator 2 - 10/10
Terminator 3 - 6/10
Terminator 4 - 2.5/10
Terminator (1984) - 8,5/10.
Terminator 2: Dzień Sądu (1991) - 10/10.
Terminator 3: Bunt Maszyn (2003) - 7,5/10.
Terminator 4: Ocalenie (2009) - 7/10.
Terminator 3: Bunt Maszyn wcale nie jest zły - W 2 nie było powiedziane i nie było sceny że dzień sądu rozpoczął, tylko w 3 było kiedy okazało się że kiedy wszycy dowiedzieli się o przyszłości Johna Connora że on będzie zwierzchnikiem ruchu oporu czy jakoś tak. Teraz każdy robot poluje na niego w celu zabicia Johnna Connora i w celu zawładnięcia nad ziemią gdzie będą dominować roboty czy jakoś tak. W 3 Terminator Schwarzenegger ginie już na prawdę, w 4 bez tego gościa trwa wielka walka o to by wszystkie roboty zginęły i bitwę z robotami zakończyć.
Jakoś do mnie "Bunt Maszyn" nie trafił. Jest bardzo "efekciarski" ale pozatym nic nadzwyczajnego w nim nie ma (tzn, wszystko praktycznie było w Dzień Sądu). Dodatkowo najważniejsza rzecz czyli bunt Sky-netu jest jakioś niejasne... i jeszcze TX jako kobieta to troche przesada:D
Terminator - 10/10
Terminator 2: Dzień Sądu - 10/10
Terminator 3: Bunt Maszyn - 5/10
Terminator 4: Ocalenie - 7,5/10
Jestem psychopatycznym fanem pierwszej i drugiej części ;)) Terminator 3 niestety nie przypadł mi do gustu.... strasznie dużo błędów w fabule i jakichś dziwnych zagmatwań... za 1 razem nawet mi się spodobał, po drugim obejrzeniu zmieniłam zdanie.
"Czwórkę " oglądałam wczoraj pierwszy raz, i muszę przyznać, że zrobiła na mnie dobre wrażenie - John Connor Bale'a całkiem spoko (nie taki żałosny nieudacznik jak w 3), sporo fajnych nawiązań do poprzednich części (zdjęcie Lindy Hamilton, "You Could Be Mine", sceny w hucie czy też fabryce, (nie jestem pewna co to było:)) ). Może jak obejrzę powtórnie to moja ocena się zmieni, ale na razie jestem mile zaskoczona ;)
Terminator 2 - 10
Terminator 1 - 9
Bunt maszyn - 4,5
Ocalenie - jeszcze nie wiem, jak ocenić - coś pomiędzy 6 a 8. Rozrzut dlatego, że to zależy jak na ten film spojrzeć. Jeżeli jako na kontynuację to jedynie 6, ale sam film tak samodzielnie naprawdę jest niezły, wtedy oceniłbym go na 8. A więc może na razie po prostu nota 7. ;)
Terminator - 10/10
Terminator 2 - 10/10
Terminator 3 - 10/10
Salvation - 6 /10 ( najgorszy i nie zaliczam go do filmów o Terminatorze )
To ja rozwinę wątek o 5-tą część
Terminator: 10/10
Terminator 2: 10/10
Terminator 3: 5/10
Terminator 4: 2/10
Terminator 5: 5/10
Terminator 2: Dzień Sądu 9/10
Terminator 9/10
---------------------------------------------------
Terminator: Genisys 7/10
Terminator 3: Bunt maszyn 7/10
Terminator: Ocalenie 6/10
Oddzieliłem filmy bo uważam, że jest między nimi przepaść. Dwie pierwsze części Camerona to klasyka, absolutne mistrzostwo. Reszta to zwyczajne kino rozrywkowe, aczkolwiek miłe dla oka. Natomiast Terminator bez Schwarzeneggera to nie Terminator, dlatego Ocalenie na ostatnim miejscu.
"Terminator" 8/10
"Terminator 2: Dzień Sądu" 9/10
"Terminator 3: Bunt Maszyn" - dla mnie nie istnieje, stek bzdur
"Terminator: Ocalenie" 3/10
"Terminator: Genisys" 5/10
Mój ranking:
1. Terminator 2 10/10
2. Terminator 9/10
3. Terminator: Genisys/Terminator 3
6/10
4. Terminator: Ocalenie 5/10
1. Terminator 2 - 10/10
2. Terminator - 9/10
3. Terminator: Genisys - 8/10
4. Terminator: Ocalenie - 7/10
5. Terminator 3: Bunt Maszyn - 7/10
1. Terminator 2: Dzień Sądu (10/10)
2.Terminator (10/10)
3. Terminator Genisys (9/10)
4. Terminator 3 (7/10)
5. Terminator Ocalenie (7/10
Terminator Dzień Sądu 10/10
Terminator 8/10
Terminator Bunt Maszyn 6/10
Terminator Genisys 5/10
Terminator Ocalenie 3/10
Jakim cudem mnie tu jeszcze nie było...
T1 - 10/10
T2 - 10/10
T3 - 2/10
T4 - 7/10 (mogło być więcej)
T5 - 7/10 (mogło być mniej... ale naciągnąłem ocenę, bo było sporo dobrych chęci)
T6 - 3/10
T7 mam nadzieję, że już nie będzie.
Terminator 10/10
Terminator 2 9/10
Terminator 3 8/10
Terminator 4 7/10
Terminator 5 6/10
Terminator 6 5/10
I więcej Terminatorów już nie, więcej nie.
To proste:
1 - "Terminator: Salvation"
2 - "The Terminator"
3 - "Terminator 3: Rise Of The Machines"
4 - "Terminator 2: Judgment Day".