Ale nie miałem jeszcze okazji zobaczyć ani jednego filmu tego twórcy. Który byście polecili, jako najlepszy, czy najbardziej wart obejrzenia? Bo na oglądnięcie całej jego filmografii to mi chyba życia zabraknie.
Najlepsze z najlepszych wg mnie:
1.Fanny i Aleksander, Persona
2 Siódma pieczęć
3. Sceny z życia małżeńskiego
4. Jesienna Sonata.
Chyba Fanny i Aleksander najbardziej przystępny.